28 feb. 2016

o particula fericita

sunt fericita ca retelele mele energetice, suflul meu, inima mea trec prin pragul Sfintei Biserici si, dincolo de el, pana inspre altar.
sunt fericita ca sunt o copila a Bisericii si ca viata mea e o amprenta in Viata ei...
sunt fericita ca aici, in Biserica, sunt protejata si erorile de drum sunt anulate... exista Drumul, iar daca el e adulmecat Aici, Simtit, Experimentat, esti format din nou, plamadit sub tot ce e Viu, din substanta Viului...
ma simt fericita intre Tainele ei vii si intre oamenii vii...
ma simt o particula fericita respirand binecuvantarea de la inceputul Sfintei Liturghii:
Binecuvantata este Imparatia! A Tatalui, si a Fiului, si a Sfantului Duh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea