18 nov. 2015

Sub aceeaşi stea - J. Green

"Îmi plăcea Augustus Waters. Îmi plăcea tare, tare, tare mult. Îmi plăcea felul în care povestea lui se încheia cu altcineva. Îmi plăcea vocea lui. Îmi plăcea că făcuse aruncări de agitaţie existenţială. Îmi plăcea că era titular la Catedra de Zâmbete Vag Strâmbe, cu ore şi la Catedra de a Avea O Voce Care Făcea Ca Pielea Mea Să Semene Mai Tare Cu Pielea. Şi îmi plăcea că avea două nume."


"- Ne mai vedem? m-a întrebat.
Din glasul lui răzbătea o emoţie fermecătoare. I-am zâmbit.
- Sigur că da.
- Mâine? m-a întrebat.
- Răbdare, greieraş, l-am sfătuit. Nu vrei să pari prea nerăbdător.
- Corect, de-aia am spus mâine, a zis el. Vreau să te revăd în seara asta, dar sunt dispus să aştept toată noaptea şi o bună parte din ziua de mâine."

- fragment din cărticica fermecătoare "Sub aceeasi stea", de John Green, apărută la Editura Trei în anul 2013 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea