20 nov. 2015

recomand: Libraria si Editura Deisis

...pentru că sunt minunate!...
Căutam de multă vreme două cărţi, editate în 2003 şi 2005 (da, mi se întâmplă adesea să descopăr ceva care îmi place la nebunie exact în clipa în care nu se mai găseşte pe piaţă!), şi pe care nu le-am mai găsit nicăieri: nici în librării, nici la anticariate, ni-că-ieri! Autorul celor două cărţi negăsite ("Cuvintele lui Hristos" şi "Întrupare. O filozofie a trupului") este Michel Henry şi mi-a cucerit inima :) cu a sa "Eu sunt Adevărul"! Deci dumnealui este de vină :) pentru mailul pe care l-am trimis Librăriei şi Editurii Deisis - la care au apărut toate cele trei frumoase cărţi ale lui Michel Henry, prin care îi imploram să mă ajute!! Aveam senzaţia că sunt în mijlocul unei mări în care Dorinţa Mea de a Citi cele Două Cărţi trimite un SOS către CINEVA palpabil, viu, care poate să o salveze! :)
Povestea e cu happy-end! Oameni inimoşi de la Librăria Deisis mi-au făcut BUCURIA FĂRĂ MARGINI de a pune cele două cărticele într-un plic...care a ajuns la mine ieri! Ştiţi cum e să nu mai ai răbdare până acasă ca să ajungi la cărticele? În tramvaiul 41 am rupt putin câte puţin plicul, mai mult pe pipăite, până am dat de FOI!... Atunci mi-am dat seama că pot mângâia o carte aşa cum aş mângâia un om!

...mulţumesc!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea