19 iul. 2013

vortexul culinar!

maine plecam la tara! la mama!...
azi am facut o prajitura cu visine - reteta de aici  (multumesc, Carmen!!) si un chec - reteta de aici - ambele sunt superprobate in familionul nostru si le recomand din inima...

si la faza in care la amandoua retetele puneam faina cu lingura de lemn si amestecam in compozitia sau de galbenusuri cu zahar, sau de albusuri cu zahar... se forma un vortex voios care inghitea faina, rezultand o masa de consistenta BUNA...
ei bine, gandul m-a dus la vortexul cosmic si la crearea universului! :) poate ca, la scara mica, repetam un act de creatie... actul acela originar cand, din mainile pline de dulceata Iubirii lui Dumnezeu, se nastea o lume BUNA! buna la gust-vazut-mirosit-auzit-pipait!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea