5 iun. 2013

ce ma invata orhideea reprezentare simbolica

... uneori trebuie sa te departezi, cu discretie... asta nu inseamna ca nu mai ingrijesti, nu! asta inseamna ca incepi sa ai incredere in fluxurile si refluxurile vietii... pui agheasma in loc sa folosesti pulverizatorul... deja nu mai esti asa prudenta si incepi sa torni, sa reversi. si surprizele nu intarzie sa apara: radacinuta-copila a crescut multicel, iar acum are o teaca argintie, ca de domnisoara. si, in plus, a mai aparut o radacinuta! a treia! ea se indreapta spre adanc, pe cand celelalte doua sunt mai serpoaice, mai de suprafata. aceasta ia drumul sfredelitorului abis, cum a aflat de la surioara orhidee terestra care o insoteste!

apropo de surioara: un fosnet alb si dragalas ca un clinchet mi-a soptit ca surioara  Mo si cu mine vom scrie un jurnal! impreuna! mi se pare asa frumoasa vestea,
incat va fi un punct al Jurnalului recunostintei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea