25 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 38



211... pantofii de vara ai lui Mih!..

212... dorul de Praga, alaturi de dorul de mare! Praga, Mo, cred ca mi-a ramas in suflet o data cu citirea cartii Golem a lui Gustav Meyrink, cu ani in urma... acolo am intalnit-o si pe Miriam... o carte stranie sau mai bine zis straniu de frumoasa... apoi, in Praga a fost o colega de serviciu si mi-a aratat fotografii... si mi s-a parut asa colorata, si proaspata, si vie! un orasel romantic foc!

213... incantatorul achimenes Dot!:


214... bine ca mi-am amintit, de cand vreau sa va spun! luni, 27.05., in calendarul ortodox este praznuit Sf. Ioan Rusul, un sfant al inimii inflorite in credinta, mare facator de minuni! in Bucuresti, particele din moastele Sfantului sunt la bisericuta din curtea Spitalului (Maternitatii) Polizu. cat mi-as dori sa ajung luni sa ii multumesc Sfantului pentru TOT! anul trecut am mers insotita de Mihnea, puiul meu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea