17 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 33

198... racorel, racorel!...

200... dor de Maicuta Siluana! pe ultima suta de metri, reusesc sa imi basculez in geanta carticica Măicuţei "Daruindu-ne, intram in bucuria Lui" (Editura Doxologia 2010). in autobuz, citesc cu sete:
A te lăsa modelat de Dumnezeu înseamnă a primi toate evenimentele vieţii ca pe nişte locuri de întâlnire cu Domnul şi a le primi ca din Sfântul Potir! Să consideri că nu ţi se cuvine nimic, nici bine, nici rău, ci că totul e dar! Vei descoperi atunci aspecte nebănuite ale evenimentelor tale! Mută centrul atenţiei de la eveniment la Domnul: "Ce vrei sa-mi spui, Doamne? Ce mă înveţi acum?" - pag. 19.

198... afara, frunze pe jos, cer un pic innorat, un fel de praf in aer, caruia i-am soptit: mi-ar fi placut in dimineata asta sa stau acasa, sa incalec bicicleta si sa imi dau drumul oriunde m-ar fi purtat...pedalele!

199... domnul cam la 50 de ani cu care ma intalnesc pasager intre blocuri dimineata, spre serviciu, astepta probabil masina care sa vina sa-l ia. ma intreb ce job o avea. dupa cum arata, dichisit, pus la patru ace, posibil la vreun minister ceva. el contrastează puternic cu Moni cea grabita, smotocita, din diminetile ei...

200... ea e episcia Tropical Topas, primita de la Valentina, căreia ii multumesc din suflet!

201... la intoarcerea de la posta de pe Calea Grivitei, o iau pe bd. Titulescu. si la un moment dat trec pe langa o casa de schimb valutar... si ma intorc fascinata! de undeva de pe un raft suspendat se revarsa in falduri o frumoasa urzicuta!! parca era un parau ce venea la vale din varful muntelui! roz, verde intunecat si o margine delicata verde deschis! doamna de acolo n-a mai stat pe ganduri si mi-a daruit cativa lastari! multumescccc! iat-o pe frumusica:



urzicuta minunata!

2 comentarii:

  1. Frumusele! Cand eram copil iubeam Urzicutele acestea (Coleus). Mi se pareau tare frumoase cu atatea modele si culori pe frunze. (Valentina33)

    RăspundețiȘtergere
  2. Coleus am avut si eu, draga mea, si mi-a placut dintotdeauna, dar asta m-a lasat praf!! Rozul din mijloc, asa intens! Apropo, daca doresti, iti pot oferi o rozalica, am pus la prins!

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea