25 apr. 2013

Jurnalul recunostintei - 19

143... odihna de dupa trebaluit! ce buna e!...

144... tineri in tricouri, pe biciclete, role... colorati si sprinteni!

145... oxalisul adenophila... i-am vazut floricica dimineata! e tare gustoasa!
oxalis adenophila

146... filonul in care viata mea e captiva seamana cu o apa statuta, dar simte chemarea fluviului, a oceanului...

147... pentru mami e importanta fiecare farfurie din masa amorfa a veselei...

148... "nu mai am benzina" in limbajul lui Tuschi este totuna cu "mi s-a apropiat funia de par". offfff

149... Cosmin si serialul lui, "Heroes"

150... kohleria Palenque, molesita subit, iar apoi resuscitata prin scurgerea apei care baltea. cat de fragil e echilibrul unei plante!

151... curatenia de Paste mi-a vadit ca multe colturi pot fi pline de surprize, de moloz, de tot felul... oare noi suntem altfel?...

152... duminica vine mama! tot duminica este si ziua floricelelor mele! Floriile!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea