29 dec. 2012

asteptand Noul An

in Noul An, imi doresc sa fiu o nota pe portativul Tau! sa fiu vie, sa ma rostogolesc cantand!
imi doresc sa iubesc pana la capat, asa cum m-a invatat trandafirul primit de la Sf. Nicolae! a inflorit superb, a fost cel mai frumos trandafir care a inflorit sub privirile mele si s-a uscat pana la capat sub privirile mele! l-am iubit pana in ultima clipa, cu uimire. m-a facut partasa la metamorfoza lui... petalele gingase si diafane au devenit ca de hartie... si in aceasta transformare am gasit atata frumusete!... iar mirosul lui... a ramas agatat in aerul camerei, in adierea palmei mele intinse spre el!
in Noul An, imi doresc sa pot iubi pana la capat orice imi va scoate Dumnezeu in cale... prin orice metamorfoze ar trece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea