17 oct. 2012

Măicuţa Siluana - Bucuria vine de la Dumnezeu

"... să luăm aminte: unde ne cheamă El pe noi? Zice: "Veniţi la nunta fiului de împărat". Ce credeţi că aşteaptă să facem acolo la această nuntă? Să plângem şi să jelim? Ce a făcut tatăl din Pilda fiului risipitor, când acesta s-a întors acasă? A făcut petrecere. Şi fiul cel mare, când a venit din ţarină, ce-a auzit? Cântec şi dans! Suntem făcuţi pentru bucurie şi bucuria se manifestă şi prin cântare şi dans. Dar, pentru asta trebuie să fii plin de bucuria cea sfântă, de bucuria lui Dumnezeu Care te-a aşteptat cu suspin când te tăvăleai în noroiul din cocina porcilor. Or, am văzut că bucuria nu vine nici de la mâncare, nici de la succesul în viaţă... aia e o satisfacţie de moment care se desface, se duce. Ci bucuria vine de la Dumnezeu. Vine de la împlinirea aceea pe care ţi-o dă lucrul bine făcut, pe care îl arăţi Celui Bun cu mulţumire pentru darul de a-l fi putut face... Şi zice Dumnezeu: "Bine, slugă bună, intră în bucuria Mea." Atunci dansezi."
Măicuţa Siluana
- de pe coperta cărţii "Unde-ţi este Bucuria, omul lui Dumnezeu?", Monahia Siluana Vlad în dialog cu Ramona Bădescu - Editura Mitropoliei Olteniei, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea