31 aug. 2012

din ciclul: i m i * d o r e s c, abia astept un prilej!

am zarit-o la Humanitas si mi-a ramas gandul la ea!
astept o zi de Sf. Nicolae sau Craciunul sau sfarsitul anului vechi, inceputul Noului An... un prilej ca sa mi-o fac cadou, cu o dedicatie!
apropo: am fost azi la biserica Sf. Nicolae "Dintr-o zi", la slujba de Acatist al Sf. meu drag Nicolae! mi-a placut muuult! Parintele ne-a zis ca azi la slujba de acatist am petrecut impreuna un fel de zi de revelion, pentru ca este ultima zi a vechiului an bisericesc, iar maine incepe noul an (bisericesc)! si sa privim acest eveniment ca pe un prilej de introspectie a vietii noastre si a sensului din ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea