13 iun. 2011

Sfânta Treime și Sărbătoarea crinilor a Sf. Anton de Padova





Dublă sărbătoare azi!
Alături de gândul-fluture către Sfânta Treime,

gândul-crin înflorește azi în cinstea Sfântului Anton de Padova, un sfânt atât de drag mie! Am alergat spre el de atâtea ori, iar el m-a întâmpinat, m-a îmbrățișat ca pe un copil!

Sfinte, îți mulțumesc pentru TOT! Pentru mijlocirea ta discretă și atât de VIE!



Dragii mei prieteni,

vă ofer în dar, cu bucurie, de dragul zilei de azi, atât de specială, iconițele de mai sus, cărticelele de rugăciuni în cinstea Sf. Anton de Padova și semnele de carte de la libraria mea de suflet, Pauline! Vi le voi trimite prin poştă.

Pe cei doritori îi rog să îmi lase un semn.



Doamne ajută!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea