25 aug. 2009

Centrul de consiliere Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil

"S-a întors Pãrintele şi m-am bucurat când l-am vãzut. M-am aşteptat sã ne scoatã sâmbãtã la Bisericã, dar pe noi ne-a scos duminicã. De cum am intrat în Bisericã am simţit o mare bucurie. La sfârşitul slujbei am vorbit cu Pãrintele sã mã spovedesc duminica viitoare. Dupã ce m-am întors în camerã, spre searã, m-am gândit la Sfânta Liturghie la care am fost de dimineaţã. Este o minune sã fii în Bisericã în acel moment, e o minune fiecare Liturghie, fiecare Sfântã Slujbã ce se face în Bisericã. Bucuria din timpul slujbei care te învãluie este o minune pentru cã nu ştii de unde vine, adicã ştii de unde vine, dar faptul cã vine şi la tine este o minune.

Îmi amintesc de o discuţie pe care am avut-o mai demult prin clasa a V-a cu profesoara de religie. O acuzam într-un fel de faptul cã Dumnezeu nu mai face minuni în zilele noastre. Nu mai ştiu exact ce mi-a spus ea atunci, dar astãzi în timpul Sfintei Liturghii am vãzut cu mila Domnului încã o datã bogãţia Bisericii, nemãsuratele daruri dãruite omului celui însetat, apa stricãcioasã prefãcutã în vinul cel nou. Tot El îţi deschide “ochii” pentru a putea vedea darul şi bunãtatea Dãruitorului în faţa Cãruia te vezi un mare ticãlos şi nu poţi decât sã te minunezi de bunãtatea şi mila Lui cãtre tine. Aş vrea s-o întâlnesc pe profesoara aceea şi dacã aş putea sã-i împãrtãşesc şi ei minunile pe care mi le-a arãtat Domnul. Mai mare minune decât aceea de a vedea mila Bunului Dumnezeu cãtre omul pãcãtos nu cred cã este.

Privind la icoanele de pe peretele Sfântului Altar (din faţã) am remarcat, abia acum, cã “totul” începe şi se terminã cu Maica Domnului. Începe cu “Naşterea Maicii Domnului” şi se terminã cu “Adormirea Maicii Domnului”. Gândul care mi-a venit apoi a fost cã mântuirea noastrã este “cuprinsã” de Maica Domnului, cã Dumnezeul Cel necuprins a fost cuprins de Maica Domnului. Mântuirea noastrã este nedespãrţitã de Maica Domnului.
Tare aş fi vrut sã fi mers astãzi la Bisericã."

*fragmente dintr-un text tulburător al unui tânăr deţinut... m-au mişcat atât!
ce rubrici am găsit pe site-ul Centrului de formare şi consiliere Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil, care găzduieşte şi aceste mărturii? foarte deschise oamenilor, cu tot ce sunt ei. şi foarte ajutătoare celor care pot rămâne blocaţi, la un moment dat, în cădere, în singurătate, în abisuri de netrecut... iată-le:
Acasă Sparge tăcerea Maica Siluana vă răspunde Să ne vindecăm iertând - Seminar Duhovnicesc Al cui rob sunt? Frânturi de suflet în mâinile tale Avortul şi sindromul post-avort Lupta cea bună Rugăciuni

treceţi-i pragul negreşit!Centrului îngerilor...*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea