13 dec. 2008

raţele-mandarin

5 sept. 2008

Azi mi s-a întâmplat o chestie ciudată. Uite cum:

Eram la Piaţa Domenii, la etajul unui complex de magazine. Încărcată ca o albinuţă cu multe sacoşe, mi s-a rupt una! Disperată, întreb o vânzătoare dintr-un magazin de suveniruri dacă n-are să-mi vândă o sacoşă. Foarte săritoare, mi-a dat una "cu burtă", încăpătoare. N-a vrut să-mi ia bani. Mişcată de gestul în sine şi de căldura cu care femeia a rezonat cu mine, am început să "răsfoiesc" magazinul mititel cu podoabe şi alte obiecte. Într-un colţ, pe o etajeră, zăresc 2 raţe mandarin! Zilele trecute, pe internet, citeam că sunt chemătoarele iubirii. Dragostea le gâlgâie în guşă! De 5 zile am inaugurat în sufragerie colţul feng-shui al dragostei, pe care îl îngrijesc. Îmi doream să pun acolo şi două răţuşte-mandarin!
Iar azi! Iată-le!
Vorbesc cu vânzătoarea, atmosfera dintre noi se animă, ea scoate de sub un raft - o să crezi? - o ladă secretă plină cu răţuşte-mandarin, trei modele! Am făcut ochii mari, ceva aşa frumos nu mai văzusem de mult! Parcă eram în povestea cu fata babei şi a moşului, la faza cu lăzile... Vorbea tare misterios doamna asta, de parcă ar fi avut un corn fermecat cu care ar fi chemat o poveste a dragostei!

/././././

Eu cred că atunci ceva chiar s-a întâmplat!

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea