8 dec. 2008

colind cu Narcisa Suciu



Ce-aţi văzut, păstori?

Ce-ati vazut, pastori,
Sculati pana-n zori?
Ce-ati vazut, pastori,
Sculati pana-n zori?
Am vazut pe Prunc Isusul
Sfant Isus din cer venitul,
Fiu Dumnezeiesc.

Ce palat avea?
Unde domnul sta?
Ce palat era,
Unde Domnul sta?
Pestera straina, rece,
Pestera de dobitoace,
Palatul era.

Ce-avea de-asternut,
Micul Nou-nascut?
Ce-avea de-asternut,
Micul Nou-nascut?
Ieslea Ii era culcusul,
Fan si paie asternutul,
Micului Isus.

Cine sta cu El,
Domnul mititel?
Cine sta cu El,
Domnul mititel?
Sta Maria Maica Sfanta,
Sta Iosif cu fata-i blanda
Stau si se-nchinau.

Cine Ii canta?
Cine-L premarea?
Cine Ii canta?
Cine-L premarea?
Ingerii din cer venira,
Vesele cantari doinira,
Micului Stapan.

Ce-ati vazut, pastori,
Sculati pana-n zori?
Ce-ati vazut, pastori,
Sculati pana-n zori?
Ce-ati vazut, pastori,
Sculati pana-n zorï?...

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea