1 iul. 2008

dialoguri duhovniceşti care mă fac fericită! (8)

Părintele:
- Peiorativul de la păun, căci iată şi înfrumuseţarea poate fi autentică sau falsă (aşa cum se spune la Sfânta Scriptură, că şi diavolul se poate preschimba în înger de lumină, aşa cum vedem la 2 Corinteni 11,14), este cuvântul împăunare. Se pare că cei care îşi pun pene de păun pot lăsa impresia că sunt la fel de frumoşi ca şi păunii, dar, în mod cert, aceştia nu vor putea zbura niciodată. Legat de păuni, am o singură remarcă. Nu cred că există institut de cercetări pentru industria lacurilor şi vopselelor care să aibă pretenţia că a realizat o culoare mai frumoasă decât cea cu care Dumnezeu a împodobit gâtul păunului,vrând parcă prin această irepetabilă şi inegalabilă frumuseţe să ne vorbească despre frumosul Lui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea