25 apr. 2008

Paşte cu drag

ieri la serviciu scriam despre moriştile mele înţepenite. ieri seară, în bam boo, găseam o morişcă! superbă, în culorile curcubeului! hmmmm. am adus-o acasă, suflu în elicele ei şi văd că se poate! ca lucrurile să se mişte, da! şi are o turaţie!...

mâine plecăm la ţară... nu am inima uşoară, dar am cea mai frumoasă broscuţă origami, verde deschis... o broscuţă curajoasă, care a primit să fie un simbol pentru o altă broscuţă, care a fost vie acum 27 de ani şi care a sfârşit sub bisturiu, la o oră de anatomie... atunci am văzut o inimă mică pulsând şi nişte plămâni diafani... imaginile acelea au fost aşa de crude şi de goale! goale de tot...
(poezie: curtea de chihlimbar)
acum, vreau să duc broscuţa mea frumoasă la baltă, printre suratele ei! să simtă aerul, ieşind din vulcan... vulcanul în care a stat închisă atâta timp, alături de inima mea... şi poate ceva se va vindeca... cine ştie...


Sărbători pascale minunate, atingând lumina cu inima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea