4 ian. 2008

micuţa Moni


abia aşteptam să ajung să văd ce a mai scris micuţa Moni! trebuie să spun că descoperirea blogului ei la sfârşitul anului trecut mi-a bucurat inima! şi motoul ei, şi pasărea de întâmpinare! mi-ar plăcea să pună şi fotografii. şi, Moni, mi-ar plăcea să-ţi văd scrisul! literele, cuvintele, înclinarea (pesemne ca deocamdată caietul de scriere e tip I!)

~

voiam să pun poze cu noi, dar între timp am pierdut cablul de descărcare aparat foto-calculator! ieri a fost o zi de basm! Cosmin a stat afară 5 ore! şi ar mai fi stat! şi el, şi Mih înotau în zăpadă! parcul era neatins şi zăpădos-pufos!

2 comentarii:

  1. Un blog pe care il citesc in fiecare zi ,tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa o sa fac, radio online! Pentru ca aici, pe blog,... sunt eu! cu lumea pe care o iubesc!
    Te mai astept,
    Monica

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea