27 nov. 2007

! Jacques Salome

~ Povestea micii fericiri~ Povestea puiului de vulpe căruia îi era atât de teamă că mama lui va pleca, încât îl dureau mereu urechile~ Povestea suspinului
~ Povestea micii nevăstuici care îşi punea întrebări foarte serioase
~ O poveste despre cum am găsit în mine ceea ce căutam în exterior
~ Povestea fetiţei care era atât de sensibilă încât se închidea zile în şir într-un sac de tăcere~ Povestea bărbatului foarte îndrăgostit ...
...sunt numai câteva dintre titlurile unor povestioare adorabile, terapeutice şi gingaşe! de Jacques Salome, desigur! din cărticica apărută la Editura Ascendent Poveşti pentru a ne vindeca. Poveşti pentru a creşte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea