10 sept. 2007

Sf. Xenia de Petersburg



am avut o mare bucurie în week-end: comandasem o carte prin internet şi a ajuns vineri! cartea este despre viaţa Fericitei Xenia de Petersburg, Nebuna pentru Hristos! data comemorării ei este 24 ianuarie, adică ziua în care m-am născut! este o sfântă ciudată, care mi-a plăcut din prima! aşadar: merg la poştă undeva pe Calea Griviţei, că mesageria de lângă casă s-a mutat, intru la CEC şi cred că e poştă, de, să nu mă dezic. până la urmă nimeresc. cartea era lipită cu scotch maro, ambalajul era şi el maro, eu ardeam de nerăbdare să ajung la sfântă! aşadar mergeam şi încercam să rup ambalajul. am reuşit, făcusem o mică ferestruică... şi i-am văzut palmele! palmele, înaintea chipului.... stăteam aşa în mijlocul străzii şi parcă nu mai văzusem ceva atât de frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea