26 iun. 2007

Vindecarea sufletului de frică şi suferinţă" - de D. Chopra

Fericirea provine din faptul că nu mai trebuie să ne agăţăm de un teritoriu mic, apărat.

Evită obiceiul de a întoarce spatele sau de a-ţi fi frică să acţionezi. Acţionează ori de câte ori poţi.

Universul a dat naştere persoanelor separate care suntem tu şi eu, dar nu ne-a lăsat în afara îmbrăţişării eternităţii.

Fii blând, fii atent. Transformarea nu se produce printr-o atingere de baghetă magică.

Îţi va fi frică de orice lucru căruia îi opui rezistenţă.

Priveşte-te ca pe un fluviu care acceptă toate schimbările - pentru că schimbarea este ceva absolut natural în trecerea de la o etapă a vieţii la următoarea.

Iubirea este mesajul ascuns în tot ce înseamnă frică şi suferinţă.

Încercarea de a te feri de durerea altuia vine din frica pentru propria ta siguranţă; în numele siguranţei ne retragem în spatele propriilor noastre ziduri. Compasiunea are forţa de a dizolva durerea - nu evitând-o, ci descoperind că există o realitate, iubirea, mai puternică decât orice durere.

Zidurile interioare nu se demolează; ele se dizolvă.

*din cartea
"Vindecarea sufletului de frică şi suferinţă" de D. Chopra*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea