15 mar. 2007

ieriul nostru

te trimit repejor să vezi ce-a scris Lumi, tare m-a emoţionat (din păcate nu ştiu să fac link chiar pe titlul din pagina ei, e vorba de Au pus gratii florilor; şi dacă o să te laşi încetişor la vale vei descoperi alte minuni!)

ieri am fost la Dalles. au fost câteva expresii care mi-au mers la suflet:
* taina din noi, care ne îndeamnă să trăim şi să mergem înainte
* viul e foarte atent la viu - ştie să asculte!
s-a vorbit despre cele 3 maniere de ascultare a celuilalt>
- ascultarea în reprize
- auzirea fără ascultare
- ascultarea empatică: aici avem ascultarea din inimă, îi facem loc celuilalt
am lucrat în grupuri de 5-6 persoane, experimentând cam ce tip de ascultători suntem la acel moment şi bucurându-ne de prezenţa celorlalţi

am făcut exerciţii cu Cosmin la matematică până pe la 21.30. l-am ascultat pe Mih citind din cărticica Ice Age. pot să citesc singur, am admirat-o pe Ellie mamuta, cu bretonelul ei. ne-am spălat pe dintişorii noştri mulţi, ne-am pus aparatele dentare... am aerisit mult şi bine, să intre aerul de primăvară. şi am adormit repejor, ca nişte copii buni şi cuminţi

2 comentarii:

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea