12 feb. 2007


O bună dimineaţa duioasă! Cum a fost week-end-ul tău? Al meu a fost ca primăvara! Am fost în parc with my children, pe care îi iubesc tot mai mult! Adică... parcă mi-am lăsat jos un scut şi simt atinsă... e ceva ca o curgere frumoasă... Ei cu bicicletele, eu cu paginile unei cărţi. Hai, întreabă-mă ce carte! Regina de gheaţă, de la Cotidianul, mă grăbesc să îţi spun!
Erau frunzuliţe în copăcei, iar magnoliile aveau muguri maaari, gata să facă buuum! stop, le-am zis, nu se ştie!... dar dragostea poate fi stăvilită, soarele, elanul? mă rog să le fie bine!

Mi-a lipsit scrisul pe blog! ador să scriu, să îţi scriu!...

Vrei să afli ce e budo-zen?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea