1 sept. 2006

Viaţa secretă a albinelor, de Sue Monk Kidd


CARTE/3
Viaţa secretă a albinelor, de Sue Monk Kidd/ Editura Rao

Cartea arată super bine: un format mititel şi o copertă care te îmbie. Am mirosit-o. Am intrat în librărie (ador tot ce ţine de o librărie!), am văzut-o, am răsfoit-o. "Doar pădurea după ploaie şi soarele la răsărit", zice undeva. Are nişte imagini atât de sugestive şi de simple! Ador simplitatea lucrurilor mici. Şi carţile! Ştii, niciodată nu-mi vine să dau 200 de mii pe un obiect vestimentar, pur şi simplu nu-mi vine. Dar când îmi place o carte, e cu totul altceva! E ceva fabulos care îmi mişcă inima! Aşa cartea asta... Bineînţeles, când am văzut-o şi m-a mişcat, m-am gândit la tine. Dacă nu ar fi fost albinele tale, poate nu m-aş fi oprit lângă ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea