14 iul. 2013

Jurnalul recunostintei - 56

273... episcii - multe, frumoase, bobocioase, de la Valentina!! multumesc, draga mea! mi-ai facut surpriza dupa surpriza! iata cateva modele si culori de episcii primite in dar:
 episcia Country Clown

episcia Kee Wee
episcia Tiger Stripe

274... duminica trecuta, o alta bucurie pour moi: intalnirea cu draga mea Mona! am stat pe bancuta la povesti de viata, am mers alaturi... aceasta furnicuta speciala a venit incarcata (bataita!!) cu tot felul de bunatati: carticele, borcanele cu zacusca de la mamica Domnica (atat de bune!), carnetele cu scoici si floricele, magneti cu iz de Nicole!!! empatica, atenta la orice adiere, Mo aduce si este bucurie!


275... tot duminica trecuta, mi-am inceput ziua in rasfat deplin! m-am vazut cu Gabi, prietena mea unique! Doamne, ce era la gura noastra! cate s-au mai intamplat de cand nu ne-am vazut, si musai trebuia sa le spunem, sa ne privim, sa ne zambim! Gabita mea pasionata de creme, samponele, cosmetice m-a incarcat de arome!! va recomand cu mare, mare caldura (sau racoare, cum vreti!) samponul solid facut de ea si prezentat aici si aici! l-am probat si nu mai pot de drag!! e spumos, verde-intunecat ca un crang umbros de urzici si menta, si iti da senzatia de intoarcere! adica eu fac ce fac, si trec sa ma spal pe cap! multumesccc!

el e de acum celebrul sampon solid 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea