21 sept. 2013

Sinaia, devenita realitate!

imi doream asa mult!!! sa respir aer viu, ozonat,
sa simt copacii plini de siguranta in preajma
si apa curgand, curgand, curgand vesela si hotarata la vale...

azi mi s-a implinit acest vis! sunt fericita!
video


imi doream si am scos-o azi la plimbare pe ea,
pe orhideea mea reprezentare simbolica!
da, am luat-o cu mine si cu Mih la Sinaia! a stat cu noi pe o bancuta in parc,
s-a bucurat de ploicica adevarata care i-a picurat pe frunze
si a calatorit intr-un rucsac! musai sa gasesc un rucsac transparent pentru ea
si pentru plimbarile noastre viitoare!

 Anne, pentru tine!
 Manastirea Sinaia
 Craite la poarta manastirii
 Doua cascade mici, un copac mare, o mamica...
 ... si baiatul ei, la un popas montan...
 ...uita-te la mama!...
 ... care s-a asezat pe un scaunel!...
 Mihnea, flacau mare!...
video
In drum spre gara, popas bucuros cu catelusi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu