2 sept. 2008

prietenie şi bicicletă

Leo!

uneori mi se pare că sunt... pisica lui Mih! mi-am şi găsit un nume pentru această ipostază: Minoca! mă răsfaţă atât de mult, ţepii îmi devin o blăniţă moale şi catifelată (ca în reclama aia cu balsamul şi ariciul!).

ieri am ieşit la plimbare cu Mihnea, cu noua bicicletă primită în dar de la draga noastră Mo! BMX-ul, draguţa lui Mih, a fost furată acum vreo două săptămâni! rămăsese atâta gol! tocmai demarase acţiunea de strângere de fonduri pentru o nouă bicicletă (Mih îşi făcuse o cutie pe care scria Donaţi pentru bicicletă!), când un sms de la Mo ne-a înviorat subit! cu delicateţea ei de floricică, Mo ne întreba dacă nu ne trebuie o bicicletă, că vine în Bucureşti şi ne-o aduce!
şi chiar aşa a fost!

mulţumim, prietenă dragă Mo! şi mulţumim, prietene Marius mic!

2 comentarii:

  1. Multumirea noastra e bucuria ca suntem prietenii vostri,in inima,gand,fapta!

    Minoca,Garofita,Domnitza Gladiola,MikaMo...&Mih&Cos;dragii nostri "soare...luna...stea..."

    RăspundețiȘtergere