15 iun. 2008

a venit vacanţa!

Mihnea şi drăguţa lui!

Andreea

Dani, Daniel, Cosmin, Andreea, Radu, Mihai

la ceas de taină!
Cosmin şi Andreea




am avut tot felul de evenimente frumoase de joi încoace!

joi: am întâlnit-o la sală, la budo-zen, pe draga de Mo! a fost o regăsire super, o adevărată surpriză! mulţumesc, Mo!

vineri: n-am mers la serviciu /yessss!/ am fost la serbarea de sfârşit de an a copiilor. eram vitează când la clasa a II-a, când la clasa a IV-a, cân după-amiază la clasa a VII-a, pentru Andreea, sora lui Daniel (mămica lor a fost plecată, şi mi-a fost tare drag să merg să o însoţesc pe Andreea şi să fac poze)

tot vineri, am mers cu Mih să îşi ia bicicletă, că strânge bani de mult! am făcut un gest total necugetat financiar, dar sunt superfericită că l-am făcut! bici e splendidă, de scheme, cum zic copiii. e o BMX alb cu negru, gingaşă, cu care zbori! ia curbele atât de frumos, că am decretat-o draga noastră! aşa că vineri am fost în parcul Kisseleff,


iar sâmbătă în Herăstrău, la locul cu rampele de skate, role şi bici!
su-per!

2 comentarii:

  1. MULTUMESC,"MO cea mica",pentru toate minunile pe care le gasim intotdeauna in jurnalul tau;cadouri-surpriza lasate noua intru bucurie,pe perna fermecata a visurilor.
    E vacanta!Ce frumos,Garofita!

    RăspundețiȘtergere