14 ian. 2008

Doi şcolărei cuminţi: Tudor şi Mihnea!

Miţa şi puii ei

Uitaţi-vă la degetele băieţilor! Săpaseră în grădină!

Arte marţiale în desfăşurare!

La mulţi ani, Tudor!


vineri am reuşit să ajung cu Cosmin la British Council! mă bătuse pe mine un gând de o clipă, şi iată că s-a împlinit!
anul acesta îmi doresc să facem lucruri noi, să mergem în locuri cu alte arome decât cele ştiute!
de Sfântul Ioan mi-am luat Ioanul de o aripă şi Mihnuţul de cealaltă şi iată-ne la Pizza Hut! de când îşi dorea Cosmin! în ajunul zilei lui de nume, am primit o felicitare de la prietena noastră Lili, din Canada... aşa m-a înduioşat! felicitarea super, scrisul ei - minunat, stilul în care e atât de caldă şi apropiată! (da, Găbiţo!!!) şi am mai găsit în felicitare ceva, şi aşa s-a împlinit visul lui Ioan numit Pizza Hut! (mulţumim, Lili!)
desertul lui Cosmin a fost super: o prăjiturică cu sirop de ciocolată fierbinte pe deasupra, un bulgăre de îngheţată alături şi o baghetă fină între cele două, o punte cu scorţişoară (aşa a zis Cosmin!)...

~
la British C. i-am făcut abonament la bibliotecă lui Cosmin, care are acum legitimaţie, cu poză făcută pe loc! am luat 3 cărticele - două el şi una eu! el le-a citit pe ale lui! eu sunt la povestea lui Alladdin!

~
ieri a fost ziua lui Tudor! 8 anişori şi multă fugăreală!
mi-e greu să cred că se vor muta la Tulcea! Apahidenii! îmi sunt tare dragi , cu libertatea lor, grădina, pisicile, icoanele şi cerceii făcuţi de Dan, vrejul fermecat ticluit de Feli, zăpăceala şi lumina din sufleţelul lui Tudor!... dar până atunci mai e!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu