12 oct. 2007

la sală!

¤ ieri a fost joi. şi a fost o joi cu budo-zen! şi asta pentru că Mo şi-a făcut milă de mine şi a venit şi ea! (mulţumesc, Mo!)

¤ mi-a plăcut şedinţa pentru că am lucrat în grupuri şi nu fiecare în bârlogul lui. am format cercuri de câte 5 (numărul schimbării) persoane, 6 (comunicare) şi la sfârşit un cerc mare, cu noi toţi!

¤ la exerciţiul cu "vântul"/impulsul care trecea şi ne rotea pe rând cu tot cu săculeţ - care săculeţ trebuia pasat colegului ca şi cum l-ar fi pus pe o orbită, se rotea şi el, preluând ştafeta mişcării, iar apoi ceda sacul mai departe, m-am simţit când prea înaripată, când prea blocată. pentru că intraseră în joc 3 saci, iar unul era în sensul invers de mişcare al celor doi, mă trezeam câteodată, în acelaşi timp, cu doi saci în mână, venind din sensuri contrare, care ar fi trebuit să mă învârtească simultan. iar în acest punct mişcarea nu curgea! încercam să găsesc o soluţie mai mult intelectuală - şi de aici frântura!

¤ când am ajuns acasă, Cosmin m-a întâmpinat bucuros:

- Au fost multe jocuri la budo-zen?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu