11 iun. 2007

un cuvânt pe care l-am învăţat de la Mihnea este acesta:

Mulţumesc!

când era micuţ, una-două Mih zicea Mulţumesc!, cu aer atât de minunat încât mi-a rămas în suflet.

*
caut o poveste!- cu un personaj care înţelegea ce vorbesc lucrurile din jurul lui. Lumi, tu care eşti o cititoare desăvârşită mă poţi ajuta? unde mai găsesc eu povestea asta? mi-am luat colecţia de Poveşti nemuritoare de acasă, dar... parcă tânjesc după nici eu nu ştiu bine ce...

(chiar mă gândesc: dacă totul vorbeşte în jurul nostru şi noi n-auzim?)

4 comentarii:

  1. ce mult imi place anonimatul tau!
    eu Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca e o poveste asa cum iti doresti, dar mie mi-a ramas in suflet dupa ce am citit-o. acum putin timp, adica. se cheama "Tu - al meu" de Erri de Luca. daca vrei, ti-o imprumut

    RăspundețiȘtergere
  3. lumi, multumesc mult! da, mi-as dori sa citesc carticica! ce titlu are!

    RăspundețiȘtergere