21 mar. 2007

ziua de ieri a fost cu tot felul de peripeţii, culminând cu osul de peşte din gâtul lui Mih! dar totul e bine când se sfârşeşte cu bine. înainte de culcare - să nu stau eu în patul meu! - le zic lor, puilor (cu lumina stinsă fiind): dragii mamei copilaşi, în week-end o să fie filmul E.T. (care ştiam că le place, ne uitasem împreună la el de vreo două ori!). în loc de bucuria generală pe care o aşteptam, aud un plâns disperat! Mih era.
- Mi-e frică de E.T.!
greu a adormit, lipit de mine. of


dar azi e azi, cărticica de la Cotidianul are un titlu splendid: Lecţii de respiraţie şi e scrisă de americanca Anne Tyler. se pare că în 1989 primeşte Premiul Pulitzer. mult dialog


dintr-un tabu mai vechi, din iulie trecut:

el, Radu: îmi plac picioarele ei
ea, Irina: nu cred că îi place ceva anume, separat, chestiile la mine sunt cam aiurea, dar per ansamblu se potrivesc

îmi place revista tabu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu