1 feb. 2007

Miriam şi Cosmin

acum 2 zile am cumpărat o floare la ghiveci, de fapt câţiva bulbi de narcise - se văd cepele, generos ieşind din pământ. am vrut ca de ziua lui Mih să înflorească o floare! narcisele aveau tije cu nişte boboci în faza de mici gâlme verzi. azi-dimineaţă am observat că unul dintre boboci spărsese coaja protectoare, pregătindu-se să înflorească. am sunat de la serviciu, îmi răspunde mama, cer cu Cos. îl întreb dacă a înflorit bobocul. îmi zice:
- stai puţin, mă duc să văd...
îmi spune că mai are puţin!
apoi:
- aaa, tu de aia ai sunat!... (cu un glas înduioşat). vrei să ţi-o dau?, continuă
- pe bunica? zic
- nu, floarea! vrei să ţi-o dau la telefon?
m-am blocat puţin, apoi fâstâcită spun:
- nu, Cos, lasă...
- hai, mama... nu închide, mă duc s-o aduc
şi aşa a făcut!
- ai legătura în direct cu floarea!
poate e o nebunie, dar am ciulit urechile. era sfioasă.
- ţi-a plăcut să vorbeşti cu ea?, îmi zice. cum o cheamă?
glasul lui era aşa de firesc!
- Miriam, i-am răspuns...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu