9 feb. 2007

amestecate pentru week-end

am fost aseară la budozen! yes!! şi am întârziat, bineînţeles.
exerciţiul cu datul şi luatul săculeţului nu mă oboseşte niciodată, sau mai bine zis nu mă plictiseşte. a da - a primi... înţelegi că nu simt când dau ori primesc săculeţul? cât de amorţită pot fi, de roboţel, de automat? măi, măi...

e a cincea zi de săculeţ dimineaţa! dar m-am trezit muuult mai târziu... aşa că mi-au mai rămas doar vreo 10 minute. dar preţioase, să ştii!

¤

FILM azi: Pro Tv, ora 20.30: Million Dollar Baby, cu 4 premii Oscar!

DUMINICĂ: National Geographic Channel, ora 22.00: În pântec. Sarcină multiplă! cu tehnologia 4D; din suplimentul de joi al României Libere despre acest documentar: imagini uimitor de detaliate arată cum gemenii identici monoamniotici se ţin de mână, îşi ating picioarele şi se trag reciproc de cordonul ombilical! (ce trebuie să fie acolo!!)

¤

cu ce mă mai încântă Cosmin:

- Ştiai că am ochii mari şi deşi?

¤

sâmbătă şi duminică nu am cum să scriu pe blog, ştii...



2 comentarii: